EDX Education Duhové kamínky / Rainbow Pebbles


989 Kč

Exkluzívní produkt EDX Education Duhové kamínky / Rainbow Pebbles od výrobce EDX Education u nás najdete nejlevněji od 989 Kč.

Sada 36 kamínků ve žluté, červené, fialové, zelené, modré a oranžové barvě. Kamínky jsou barevné po obou stranách a jsou v 6 různých velikostech. Sada doplněna o 20 oboustranných karet s návody na stavění. Kameny můžete použít ke stavění balančních věží, různých barevných motivů jako třeba motýlci, k učení barev. Skvěle se dají využít pro různé třídící a počítací aktivity. Duhové kamínky rozvíjí: jemnou motoriku matematické dovednosti poznávání barev  rozvoj kreativity  prostorové vidění   Technické specifikace: Doporučené množství pro třídu: 4 ks.   Co o nich říká naše odbornice Zuzana Kolátorová : "Duhové kamínky procvičují  fantazii, zrakové rozlišování – veselé barvy a polohu, hmat, předpočtářské pojmy, aj. , Např. mohou se stát  pomocníkem pro učitelky při různých činnostech. Podtrhuji bezpečnost  materiálu  a výrazné barvy. Podle předkresleného vzoru lze stavět kameny do výšky, plochy, podle barev a počtu. Činnost je vhodná pro mladší děti, kameny jsou zajímavé na hmat. Již v předškolním věku se děti seznamují s doplňkovými barvami. Tady jsou dvě – fialová a oranžová, ve výrazné formě. Rozlišování podle velikosti nebo barvy – vytváří se skupiny.  Pojmy velký, menší, nejmenší; malý, větší, největší a rozlišování podle počtu. Kameny jsou v jedné barvě v počtu do 6. Vhodné úkoly: Dej červený kámen za – před – na –pod modrý kámen, dej dva modré na dva žluté, ubíráme ze skupiny a počítáme, vyber všechny nejmenší kameny, apod.   Vyzkoušené nápady pro učitelky Doplněk pro různé typy artefiletiky – výtvarné výchovy, apod. Kameny mohou označovat např. cíle v TV, mohou vyznačit dráhu běhu s vyhýbáním, podle barvy se mohou určovat i družstva, apod. Rozvíjení fantazie a interpersonálního cítění dětí, relaxace:   děti v kruhu, před sebou mají čtvrtku. Na signál si mohou vzít z hromádky uprostřed jeden kámen položit na čtvrtku, pak společně druhý a přiložit k prvnímu v jakékoliv pozici. Dobře si prohlédnout, případně změnit polohu kamenů. Další kámen se přikládá, (dát dětem dost času na rozmyšlení kam kámen položit, případně na změnu!), lze se projít dokola a podívat jak to mají kamarádi, zda někdo preferuje jednu barvu, případně prostorové utváření. Jen konstatujeme, co vidíme a nijak nehodnotíme. Další kámen  vytváří skupinu, děti ke své fantazii mají již vybudovaný vztah. Pokládáme tolik kamenů, kolik máme k dispozici – je vhodné při větším počtu dětí mít víc kamenů.  Posledním úkolem je výběr jednoho kamenu ze své hromádky pro kamaráda. Jeden po druhém darují jeden svůj kámen do kompozice svého kamaráda. Sledujeme: dostali všichni kámen? Proč zrovna tenhle kámen? Protože ho já nechci nebo protože se kamarádovi hodí? Čas na konečnou úpravu kompozice. Fantazii nechat na místě po nějakou dobu, nerušit  kompozice hned. Děti prožívají zajímavé pocity, které se v nich vytvořily, mluvíme o pocitech. Kameny neuklízíme házením do krabice, ale odkládáním ze svého papíru. "  .