Albi Planeta země - ALBI Science

566 Kč

Zlevněný produkt Albi Planeta země - ALBI Science od výrobce Albi u nás najdete ve slevě od 566 Kč.

• Výrobce/Značka:
    Albi
  • EAN: 8590228053381
Poznejte, jak člověk ovlivňuje klima. Vytvořte skutečný model planety Země a použijte ji k předvedení 17 vědeckých experimentů, které vás nadchnou. Vypěstujte si své vlastní plodiny, vytvořte déšť, zavlažte poušť a zkuste chránit skutečné ledovce! Pozorujte stoupání hladiny oceánu a vytvořte proudění vzduchu. Změřte emise CO2 a UV záření. Poznejte skleníkový efekt. Uveďte ledovce do pohybu a monitorujte oceánské proudy při jejich tání. Čeká vás spousta zábavy a objevování. Obsah produktu : ochranné brýle kádinka pipeta pinzeta modré barvivo 5 ml 2 sáčky s pískem hydroxid vápenatý 5 g 2 testovací nádobky univerzální indikátorový papírek červená plastová trubička červený kapilární knot 2 teploměrové pásky 2 štítky na teploměrové pásky posuvná dvířka do vzduchového otvoru 2 turbínky 2 ložiska a 2 zápichy základní pracovní deska velká čirá kupole 2 malé čiré kopule 2 komínové průduchy forma na horské a plovoucí ledovce 2 UV kuličky 3 samolepky Rozměry produktu : Rozměry krabice: 38 cm x 30 cm x 7,6 cm Jazyk hry jazykově nezávislá Jazyk pravidel SK / CZ Věk 8+.